تقدیر از حجاب آنجلینا جولی در سیما
هبوط
اجتماعی فرهنگی

نج‌شنبه در خبر ساعت ۱۹ شبكه یك، خبری پخش شد كه مصداق تام و تمام بی‌ذوقی، بی‌تدبیری، كج‌سلیقگی، كینه‌ورزی و... بود.
سیدعبدالجواد موسوی در وبلاگش در خبر نوشت: پنج‌شنبه در خبر ساعت ۱۹ شبكه یك، خبری پخش شد كه مصداق تام و تمام بی‌ذوقی، بی‌تدبیری، كج‌سلیقگی، كینه‌ورزی و... بود.

من ماجرا را می‌گویم و آن‌‌وقت شما هرچه دلتان خواست جای آن سه نقطه بگذارید. خبر مربوط به حضور سفیر صلح و دوستی در میان قحطی‌زدگان سومالی بود. گوینده خبر ابتدا «آنجلینا جولی» را نشان داد و گفت ببینید كه یك هنرپیشه آمریكایی با چه پوشش مناسبی در میان مسلمانان سومالی حضور پیدا كرده و بعد هم تصویر شطرنجی یك هنرپیشه زن ایرانی را نشان داد و گفت در عوض یك هنرپیشه مسلمان ایرانی این‌گونه حجاب خود را به نمایش گذاشته است.

البته من تصویر خانم مسلمان ایرانی را در سایت‌های خبری دیده بودم اما آنها كه ندیده بودند و از اصل ماجرا بی‌اطلاع بودند، خدا می‌داند با دیدن آن تصاویر شطرنجی چه تصوری پیش خودشان می‌كردند.

مسئول پخش آن خبر كیست و پیش خود چه فكری می كرده است كه در رسانه‌ای فراگیر و به اصطلاح ملی چنین اخبار سخیف و سطحی و بی‌مایه ای را پخش كرده و آبروی زن مسلمانی را اینچنین به بازی گرفته است. اصلاً شطرنجی كردن تصویر یك شهروند كه هیچ‌گونه خبط و خطایی مرتكب نشده و هیچ محكومیت قضایی‌ای در پرونده‌اش به ثبت نرسیده چه معنایی دارد؟ حالا آنجلینا جولی معیار رعایت معرفت و اخلاق است و هنرپیشه‌های ما باید از روی دست او مشق كنند؟

آقای عزت‌الله ضرغامی لطف بفرمایند و یك فیلم و فقط یك فیلم از بی‌شمار فیلم‌هایی كه ایشان در آن هنرنمایی كرده را بدون حذف و سانسور از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش كنند تا همگان دریابند كه این الگوی زن مسلمان ایرانی، علاوه بر رعایت حجاب كامل به چه هنرهای دیگری آراسته است.

دیگر اینكه من هرچه فكر می‌كنم علت این همه خصومت و عناد و كینه‌ورزی را با اهل فرهنگ و هنر نمی‌فهمم. این خصوصیت البته مختص رسانه ملی نیست و رسانه‌های دیگری هم هستند كه فكر می‌كنند شاعر و نویسنده و نقاش و مجسمه‌ساز و سینماگر یعنی كافر حربی؛ هم از این‌رو هركس هر رفتاری كه در حق این موجودات از خدا بی‌خبر انجام دهد، عین ثواب و صلاح است. البته دیر نخواهد بود كه این بی‌اخلاقی لجام‌گسیخته دامن پاك مدعیان مسلمانی شبه‌ انقلابی را بگیرد و تشت رسوایی آنان را چنان از بام بر زمین بكوبد كه صدای خوش آهنگ آن در همه عالم بپیچد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 180
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 395
بازدید ماه : 391
بازدید کل : 89624
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1