«آقایان» کمی هم به کارهایتان فکر کنید!
هبوط
اجتماعی فرهنگی
همه چیز از یک بی سلیقگی بزرگ شروع شد. یک بی سلیقگی بزرگ که جشن بزرگ انقلاب ایران را به اخبار طنز سایت های خارجی بدل کرد. روز گذشته در سی و سومین سالگرد ورود رهبر کبیر انقلاب به کشور مراسم استقبال نمادینی ترتیب داده شد که ساعاتی پس از انتشار تصاویر آن به خبر اول بسیاری از سایت های جهان تبدیل شد و متاسفانه در بخش اخبار طنز بسیاری از سایت های معاند جای گرفت. داستان از یک بی سلقگی بزرگ شروع شد.

به گزارش «تابناک» ، برگزار کنندگان بزرگداشت 12 بهمن ، سالروز ورود حضرت امام ، به کشور ، در یک بی سلیقگی تمام ، ماکت هایی از تمثال حضرت امام را به بدترین صورت ممکن تهیه کرده و همین ماکت به جای ایشان از  هواپیماهایی در فردوگاه های شهر های مختلف کشور پیاده شده و در مکان های جلوس آن رهبر گرانقدر هم جلوس کردند ، به گونه ای که ترکیبی نامانوس را به بینندگان القاء می کرد. این کار در مکان های مختلف در مکان جلوس حضرت امام در بهشت زهرا و یا مدرسه رفاه هم تکرار شد و جالب اینکه برخی از مقامات با این ماکت هم عکس یادگاری گرفتند .

اکنون با گذشت یک روز از  مراسم استقبالی که جشن بزرگ تاریخ انقلاب را دستاویز هجو و طعنه رسانه های اپوزسیون خارج نشین قرار داد ، انتظار می رود که مقامات مسئول واکنش نشان داده و از برگزاری مراسمات مشابه ای که موجب وهن ساحت حضرت مقدس حضرت امام (ره ) است ، جلوگیری کنند . چرا که مردم شریف و انقلابی ایران از هر اقدامی که خدای ناکرده جسارتی به ساحت حضرت امام حتی تلقی هم بشود ، ناراحت و نگران خواهند شد و این مساله از مسائلی است که نظر به حساسیت مردم نسبت به آن لازم است که با دقت و احتیاط فراوان با آن برخورد می شد. چنین بی دقتی هایی اگر از سوی مقامات و نهادهای انقلابی حتی به صورت سهوی هم انجام شود ، تبعاتی جبران ناپذیر در پی خواهد داشت .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 346
بازدید ماه : 342
بازدید کل : 89575
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1