واکنش شهرداری به شکایت استانداری تهران
هبوط
اجتماعی فرهنگی

ایازی در خصوص خسارت وارده به مترو در جریان اخیر گفت: خسارت وجود دارد نه هزاران میلیارد احتمالا میلیارد را بر مبنای تورمی که پیش‌بینی شده محاسبه کرده‌اند.

سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه مدیریت رودخانه‌ها با دولت است خسارت را باید دولت بپردازد یا شهرداری گفت: اجازه بدهید دوستان شکایت کنند و مراجع رسیدگی وقتی موضوعی را بررسی می‌کنند خواهند دید که حق با کیست.

وی بیان کرد: خسارت وارده در مقابل هزاران میلیاردی که اعلام کرده‌اند جزئی‌است. برآورد دقیق نکرده‌ایم اما حتما بعد از برآورد  اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

ایازی با بیان اینکه در شب حادثه به مسئولین  اطلاع‌رسانی کرده‌ایم اطلاع رسانی هم به صورت مکتوب و هم به صورت شفاهی در این زمینه با مسئولان انجام داده‌ایم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه مهدی چمران رئیس شورای شهر اعلام کرده که ساخت و ساز‌های مترو تا دیوار کانال میان‌رود آمده و همین امر باعث خطر‌آفرینی شده است، گفت: ایستگاه مترو فاصله زیادی با این نقطه دارد.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه در ساعت اولیه بحران شاید برخی امکانات وجود نداشته باشد گفت: اما در تلاشیم تا مشکلات برطرف شود.

ایازی همچنین با بیان اینکه اولویت مطالعه ما در حوادث غیرمترقبه زلزله بوده است گفت: البته این بدان معنا نیست که در خصوص سیل مطالعه‌ای نشده باشد اما باید جدی‌تر به آن پرداخته شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه قرار بود 4.5 کیلومتر مترو ظرف به زودی افتتاح شود گفت: این موضوع باعث تعویق شده و بعد از رفع مشکل بهره‌برداری آغاز می‌شود.

ایازی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه میراث فرهنگی اعلام کرده برج میلاد به دلیل عملیات‌های عمرانی هنوز به ثبت ملی نرسیده است، گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد سوابق مکاتبات برای ثبت‌ ملی وجود دارد ولی وقتی گفته می‌شود ثبت‌ملی چیست اعلام می‌کنند هیچ عملیاتی نباید انجام شود.

وی ادامه داد: در برج‌های دیگر جهان وقتی ثبت ملی انجام می‌شود آنها می‌توانند بعد از آن نیز اقداماتی انجام دهند هنوز برج میلاد فاز دوم آن انجام نشده است و اعلام می‌کنند نباید دیگر بعد از ثبت فعالیت عمرانی انجام شود.

سخنگوی شهرداری تهران اضافه کرد: وقتی موضوعاتی این چنینی را مطرح می‌کنند یک نوع بی اخلاقی است. مستندات و مکاتبات در زمینه ثبت ملی برج میلاد وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 354
بازدید هفته : 808
بازدید ماه : 804
بازدید کل : 90037
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1