برخی‌ها با اولین آلبوم زنشان را طلاق می‌دهند
هبوط
اجتماعی فرهنگی

این مساله امروز بیش از زمان‌های دیگر باید مورد توجه قرار گیرد چراکه متاسفانه علیرغم وجود افراد ریشه‌دار در این عرصه برخی مصادیقی که امروز دیده و شنیده می‌شود نشان از توجه کمتر به میراثی است که از گذشته در این عرصه به ما رسیده است.

این هشداری است که از سر درد و دلسوزی برای جوان‌هایی عنوان کردم که قرار است صدای ساز و آوازشان مردم را تحت تاثیر قرار دهد. به همین خاطر گفتم که برخی‌ها با «اولین آلبوم» خود زن‌شان را طلاق می‌دهند و این یک معضلی است که باید نسبت به آن حساس و هشیار بود.

پس از انتشار این درددل، برخی سایت‌ها به جای توجه به این هشدار و تلاش برای همفکری برای حل این معضل با ترفندهای ژورنالیستی به برداشت‌های ناصواب از سخنانم پرداختند و حرف‌هایم را به فرد و افراد خاصی نسبت دادند؛ در صورتی‌که این گفته‌ها به شخص یا اشخاص خاصی برنمی‌گردد و هدف اصلاح مشکلی بوده که به گمانم دامن جوانترهای ما را گرفته است.

باید بدانیم کار موسیقی بسیار دشوار و بازی با آتش است و افرادی که نیت ورود به این عرصه (و هر عرصه دیگر) را دارند باید قبل از موسیقی به خودسازی بپردازند تا با افزایش توجه مردم پایشان نلغزد.

اگرچه به توهین‌ها و آزار برخی که بدون توجه به عمق مطالب تنها در صدد تخریب شخصیت انسانها هستند آشنایم و به آن عادت کرده‌ام اما باید بگویم که این هشداری بود که از سر درد بیان کردم و به آن نیز اعتقاد راسخ دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 281
بازدید دیروز : 354
بازدید هفته : 850
بازدید ماه : 846
بازدید کل : 90079
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1