دستور احمدی نژاد درباره پاداش یک مدیرعامل
هبوط
اجتماعی فرهنگی

یک مقام آگاه از دستور رئیس جمهور برای پیگیری پرداخت پاداش 100 میلیون تومانی به صابر فیضی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خبر داد.

این مقام آگاه در گفت و گو با خبرگزاری فارس تصریح کرد که پرداخت پاداش 100 میلیون تومانی به فیضی در سال گذشته بر اساس مصوبه مجمع قبلی این شرکت صورت گرفت.کمااینکه در سال 89 نیز مبلغ 50 میلیون تومان پاداش به وی پرداخت شده بود.

تکمیلی:

داود زارعیان مدیرکل روابط عمومی مخابرات در واکنش به خبر پاداش 100 میلیونی یک مدیرعامل گفت: پرداخت پاداش به مدیران شرکت‌های خصوصی یک رویه معمولی و آشکار است و این شرکت به همه مدیرانش پاداش پرداخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی مخابرات در پاسخ به خبر «پاداش 100 میلیون تومانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران» مواردی را به شرح زیر اعلام کرد:

1- پرداخت پاداش به مدیران شرکت‌های خصوصی یک رویه معمولی و آشکار است که به شرح زیر اقدام می‌شود:

الف - بعد از برگزاری مجمع عمومی سالیانه، پاداش هیئت مدیره توسط مجمع تعیین و در حضور سهامداران و خبرنگاران رسماً اعلام می‌شود.

ب- پاداش مدیرعامل توسط اعضای هیئت مدیره تعیین و اعلام می‌شود.

2- مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران در سال جاری تشکیل نشده است، لذا پرداخت پاداش قبل از مجمع صحت ندارد.

3- چنانچه منظور نویسنده مجمع پارسال است به اطلاع می‌رساند، براساس مصوبه هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به همه مدیران از جمله مدیرعامل استان‌ها پاداش مجمع پرداخت شده است.

4- حقوق کارکنان شرکت مخابرات ایران بعد از خصوصی‌سازی حداقل 25 و حداکثر 40 درصد افزایش داشته است که با احتساب افزایش سالانه طی این دو سال حدود 50 درصد بوده است. که چنانچه خبرگزاری محترم فارس قصد اطلاع‌رسانی داشته باشد می‌تواند به صحت و سقم این ادعا از طریق بررسی فیش حقوقی تک‌تک کارکنان پی ببرد.

5- روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران همواره آماده پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران محترم بوده و هست و تعجب می‌کند که چرا یک خبرگزاری معتبر بدون طرح سؤال اقدام به انتشار این گزارش نموده در حالی که حتماً پیامد اینگونه اخبار که همانا پایین آمدن ارزش سهام، ایجاد نگرانی و تشویش عمومی در خصوص سرمایه‌گذاری انجام شده است را می‌دانند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 161
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 376
بازدید ماه : 372
بازدید کل : 89605
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1