پشت پرده استعفای ناگهانی رویانیان
هبوط
اجتماعی فرهنگی

استعفای ناگهانی محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس، خبر جالبی بود که ذهن اهالی فوتبال را به خود مشغول کرد؛ البته رویانیان از ریاست ستاد حمل و نقل و سوخت کشور هم استعفا داد.

اما جالب این که رویانیان درخواست رسمی برای کناره‌گیری از ریاست ستاد حمل و نقل و سوخت کشور و مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس را به دفتر رییس جمهوری ارایه کرد، چون معمولا استعفای مدیرعامل باشگاه، باید تقدیم رئیس هیأت‌مدیره باشگاه شود!

به گزارش «تابناک»، فداحسین مالکی، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: ‌ تاکنون هیچ استعفایی از رویانیان ندیده‌ام و کسی هم در این‌ باره به من چیزی نگفته است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که پیش از این نیز درخواست استعفایش را به وزیر ورزش داده بود، بار دیگر امروز سه شنبه، این درخواست را ارائه کرد؛ اما شنیده‌ها حاکی از آن است که وی همچنان در باشگاه پرسپولیس خواهد ماند، ولی با ستاد سوخت قطع همکاری خواهد کرد.

محمد شیخان، معاون اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگویی اظهار داشت: محمد رویانیان که از ستاد حمل و نقل و سوخت استعفا داده است، به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به کار خود ادامه خواهد داد.

البته حدس و گمان زیادی در مورد استعفای مدیرعامل باشگاه شنیده شده ولی گفته می‌شود، وی در حال آماده شدن برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان است.

اینها همه در حالی است که شنید‌ه‌ایم، این روز‌ها رویانیان نشست‌های متعددی برای تصدی این مسئولیت در ماه‌های پایانی دولت داشته و حتی برنامه‌هایی نیز برای این وزارتخانه آماده کرده است.

گفتنی است، مدتی است که شایعه رفتن رویانیان از باشگاه پرسپولیس در این باشگاه زمزمه می‌شود که ظاهرا مرتبط با رفتن احتمالی وی به وزارت ورزش و جوانان نیست.

در ماه گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأی گیری نشان دادند که توضیحات وزیر ورزش و امور جوانان در پاسخ به پرسش علت عدم اجرایی شدن تکلیف برنامه پنجم توسعه در ارتباط با وزه جوانان قانع نشدند.

نمایندگان مجلس با ۶۴ رأی موافق، ۱۲۴ رأی مخالف و ۲۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۹ نماینده حاضر اعلام کردند که توضیحات وزیر در پاسخ به این سوال آنان را قانع نکرده است.

اگر رأی مجلس در خصوص قانع نشدن از اظهارات وزیر ورزش به سه مورد برسد زمینه استیضاح وی در مجلس فراهم خواهد شد. رأی نمایندگان نخستین کارت مجلس به عباسی بود.

با کارت زردی که مجلس در این روز به عباسی داد، کارت‌های زرد مجلس به کابینه به دو عدد رسید...؛ هر چند محمد رویانیان مهم‌ترین دلایل استعفایش از پرسپولیس را اینگونه اعلام کرد که من مرد میدان فوتبال نیستم، متأسفانه به من مرتب اتهام می‌زدند که پول از کجا می‌آوری؟

البته این شایعه هم وجود دارد که رویانیان پس از استعفای علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال شود، همچنین دیگر مورد احتمالی، این که شاید این استعفا، اهرمی برای رهایی از فشار مالی باشد که این روز‌ها ترکش کمبود نقدینگی دامن این باشگاه بزرگ را گرفته است.

گفتنی است، محمد رویانیان شهریور ماه سال ۹۰ به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس منصوب شد. وی در آغاز فصل دوازدهم لیگ بر‌تر مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان فوتبال ایران را به خدمت گرفت و تیمی ایده ال را برای حضور در مسابقات آماده کرد، ولی انتخاب مانوئل ژوزه به سمت سرمربی و کارکرد ناپسندیده وی، عملا از رویانیان یک مدیر ناکام در نتیجه‌گیری ساخت.
به هر روی، در فوتبال ما هر اتفاقی امکان دارد در هر زمانی رخ بدهد فقط چند روزی صبر کنید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 320
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 535
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 89764
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1